Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wszelkie prawa do wszystkich fotografii na tym blogu są własnością autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest ZABRONIONE!!!

niedziela, 1 lipca 2012

Początek wakacji z zapachem kwiatów w tle...


Wakacje przywitały nas piękną, prawdziwie letnią pogodą.
Mam nadzieję, że się ona utrzyma jeszcze jakiś czas, bo za tydzień zaczynam 3-tygodniowy urlop:))))
A za 2,5 tygodnia- długo wyczekiwany wyjazd :))))

Jednak za taką burzę, ulewę i niemalże huragan, jakie gościły u nas dziś w nocy, dziękuję serdecznie!
Dobrze, że mam w miarę osłonięty balkon, bo moje kwiaty by tego nie przetrwały...

Chciałam się dziś z Wami podzielić pięknem moich kwiatów, które w piątek zagościły w moim domu...








Specjalne podziękowania dla Pani Moniki, od której otrzymałam cudowną płytę!
Dodam, że koperta jest równie piękna, jak jej zawartość;)


Pozdrawiam wakacyjnie,
Sylwia

26 komentarzy:

  1. 3 tygodniowy urlop to jest COS:)))
    a kwiaty uwielbiam... i dostawac i kupowac sobie sama czasem:))
    sliczne:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mam nadzieję, że w końcu odpocznę:)
      Dzięki wielkie, pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne fotografie i piękne kwiaty :-) Ja też zostałam obdarowana, ale jedne niestety padły, tylko róża jeszcze jakoś się trzyma.
    Pozdrowionka ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się trzyma jak najdłużej;)Moje póki co, stoją wszystkie:D

      Buziaki!

      Usuń
  3. Oj chyba każdy tak wyczekuje urlopu :)
    U nas dzieci kończą szkołę 20 lipca
    i z tym dniem wyczekiwany urlop i wyjazd na wakacje
    już odliczam dni
    Pozdrawiam cieplutko
    Ps.na Wyspach burze to rzadkie zjawisko
    i całe szczeście bo ja się boję tego okropnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, jak ja się dzisiaj bałam! Całą noc nie spałam...
      Niech Ci czas szybko mija do tego urlopu:)

      Buziaczki!

      Usuń
  4. Piękne kwiaty i cudne zdjęcia!
    Udanego, fantastycznego urlopu Ci życzę!
    Pozdrawiam słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ile msz kwiatów , sliczne zdjęcia i kwiaty , udanego urlopu :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ogromnie,
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jakie śliczne kwiaty .Wspaniałe zdjęcia:)A więc udanego wypoczynku!

    Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa.Dodają mi to twórczych skrzydeł.Przyjemnie na sercu:)
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również dziękuję za miłe słowa:)
      Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Pani Sylwio, bardzo się cieszę, że płyta sprawiła tyle radości:) Mam nadzieję, że będzie wspaniałą pamiątką na dłuuuuugo....
    Zdjęcia piękne, kwiaty również:)
    Udanego urlopu życzę i do zobaczenia po wakacjach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko mnie, Pani Moniko, koleżankom również:))) Cudowna pamiątka, naprawdę! I te koperty! Dziękujemy:)

      Życzę jak najmniej takich upalnych dni jak w ten weekend i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. piękne kwiaty :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne kwiaty,slczne zdjęcia...
    Urlop mówisz;)) oczywiście zyczę Ci pogody, słoneczka i odpoczynku;))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję Justynko, żeby nie zapeszyć:) A słoneczko i odpoczynek się przydadzą, jak najbardziej!

      Buziaki!

      Usuń
  11. Urlop powiadasz... a co to takiego? Już zapomniłem jak to jest :) Już nie mogę sie doczekać kolejnego...
    Zycze udanego urlopu (a gdzie wybywacie?). 3 tygodnie....nie za dobrze Ci?
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że mi dobrze:))) A w sierpniu kolejne półtora tygodnia:D
      Jedziemy do Przyjaciół, do Niemiec, póki co... I pewnie nad morze też wyskoczymy, chociaż na 2 dni...
      A Twój kolejny urlop kiedy???


      Pozdrowionka:)

      Usuń
    2. Jeszcze nie wiem dokładnie kiedy. Mojego kolegi żona ma urodzic i czekamy bo jeden z nas musi być w biurze. Urlop planuję nie na odpoczynek ale na ciężką pracę :) Skąd Ty bierzesz tyle urlopu? Albo jestes nauczycielką albo sama sobie szefem....?
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
  12. He he, blisko:) Pracuję w przedszkolu i cały urlop muszę wykorzystać w wakacje... Są tego plusy i minusy, niestety... A Ty za to będziesz miał urlop- niespodziankę:) A że z pracy do pracy to też niezbyt fajnie:/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt że do pracy ale takiej przyjemnej i dającej duzo satysfakcji, do pracy która przybliża Cię do celu. Kiedyś Ci opowiem ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
    2. A, skoro tak, to dobrze:)
      Ale pobudziłeś moją babską ciekawość:)

      Usuń
    3. Hehe. Możemy porozmawiać jak się spotkamy ;)
      Pozdrawiam
      Red

      Usuń
    4. To pozostaje mi tylko czekać cierpliwie;)))

      Pozdrawiam,
      S.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...