Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wszelkie prawa do wszystkich fotografii na tym blogu są własnością autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest ZABRONIONE!!!

sobota, 28 września 2013

Jesiennie... lampiony

Jesień i u mnie zagościła...
Wrzosy, jabłka, kasztany, złote liście- teraz tym się zachwycam...






Dzisiaj chciałam Wam pokazać lampiony, a właściwie lampioniki, które robiłam do jesiennej sesji fotograficznej...

Cała sesja już niedługo TU

Wystarczy słoik, drucik i np. stara koronka... No i oczywiście świeczka :)
 Proste?










A to już mój jesienny balkon...










I na koniec lampiony wylądowały na kominku:)


A tu jeszcze moje dwie ostatnie zdobycze- nowa klatka:



i takie oto cudeńko, które zawisło nad stołem- nie mam tylko jeszcze pomysłu, co na nim zawieszę... zakupione dzisiaj:))))
Nie muszę dodawać, że była to miłość od pierwszego wejrzenia;)


Szydełko nadal mnie nie odstępuje:)
Na tapecie aktualnie pled, który pomimo, że nadal "rośnie", zadebiutował juz w sesji fotograficznej na... wrzosowisku:)
Kilka zdjęć z tego uroczego miejsca możecie zobaczyć na moim banerze. A w tle kolejna klatka, którą pewnie wkrótce pokażę w całości:)
 
Ale kiedy to będzie? Czasu brak na wszystko...



Pozdrawiam wiernych czytelników i tych, którzy mnie ciągle motywują do pisania 
(zwłaszcza M.- czasami trzeba mi dać kopniaka w pracy, ha ha)...

Cudnej niedzieli,
Sylwia

20 komentarzy:

  1. ślicznie i jesiennie u Ciebie a lampiony bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo ładne, jesienne i klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie Sylwuniu, zdjęcia wprost bajeczne!! taka jesienia i ja moge sie zachwycac;))
    Lampiony genialne,takie proste a efekt fantastyczny!!
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Sylwia:)
    ale ślicznie u Ciebie... ta korona wygląda niesamowicie! i jesienna sesja plus pomysł ze słoiczkami lampionikami jest niesamowity! wygląda wspaniale... pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam światło świec zwłaszcza jesienią .... dlatego patrzę i patrzę na lampiony..... ich nigdy dosyć ....

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie kochanie jak zwykle cudownie.
    Jesień już zawitała.
    Uwielbiam tu zaglądać.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne lampionki Sylwus:)
    dobrej niedzieli...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać Twój zachwyt nad jesienią .... bezsprzecznie :-))))
    Piękne zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz,że chyba przyciągnęłam Cię myślami? Zaledwie w piątek zastanawiałam się,gdzie się podziewasz,myślałam,że uciekłaś cichaczem z blogowego świata i taaadaam-jesteś! Bardzo się cieszę i błagam,bywaj częściej,bo jakoś mi Ciebie brak :)
    Słoiki są super,kiedyś miałam takie...no nie tak ładnie ozdobione,na tarasie,stały aż do jesieni i ogrzewały dynie ;P
    W oko mi wpadła ta "kanka" z serduszkiem,jest taka urocza :)
    Ściskam i nie zapominaj o nas!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta Twoja jesień:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie lampioniki są czesto spotykane tutaj u mnie w de. w ogródkach restauracyjnych. Takie coś na szybkiego, a jaki daja urok gdy się ściemnia :)
    Cudo nad stołem- rewelacja :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne lampiony no i ta sceneria ahhhhhh:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na lampiony - nawet takie beztalencie jak ja będzie w stanie je zrobić :) Zdjęcia fantastyczne!!! Jestem zachwycona tym postem :) Pozdrawiam z Szulinkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień u Ciebie taka cudna !!!!
    Te lampiony - super pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Lampiony prawdziwie jesienne ... prostota zostawia miejsce na delektowanie się chwilą :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały pomysł na lampiony- skorzystam jeśli pozwolisz:)
    Uściski jesienne!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale pięknie!
    zapisuje sobie Twój blog, tak tu przytulnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne lampiony ze słoiczków. U mnie maluch pożera dziecinne słoiczki więc mogę z nich zrobić mini lampioniki.
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  19. Lampiony to super pomysł. Muszę przyznać, że bardzo mi się u Ciebie podoba. Więc jakby nie było wędrujesz do mnie na bloga do najczęściej odwiedzanych Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/ pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...