Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wszelkie prawa do wszystkich fotografii na tym blogu są własnością autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest ZABRONIONE!!!

niedziela, 11 listopada 2012

Wianki...


Kreatywny weekend za mną:) Oprócz serduszek, które Wam pokazywałam, zrobiłam jeszcze coś...
Podziwiałam go gdzieś w gazecie, zakochałam się- jak to ja;)
I postanowiłam zrobić sama... zmodyfikowałam po swojemu i... wyszedł!

Mój pierwszy wianek:)))






A to już drugi, który na szybko zmontowałam dla mojej Mamy:)




To nie wszystko, co udało mi się stworzyć przez ostatnie dwa dni... ale o tym w następnym poście:)

Teraz zmykam, jestesmy umówieni ze znajomymi.

Miłej niedzieli,
Sylwia

24 komentarze:

  1. przepiękne Misia! zdolna "bestia" z Ciebie :D
    pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny!! Rozyczki z bibuły? Dobrze widze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dekoracje, wianuszki wspaniałe;)
    Tym z różyczkami jestem zauroczona;)
    Miłego dnia Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że i u Ciebie niedługo taki zobaczę;) Może dorzucisz coś od siebie i ja będę mogła zgapić;D

      Ściskam:*

      Usuń
  4. Wianek super wyszedł! Miałabym prośbę, czy mogłabyś opisać dokładnie jak i z czego są one zrobione? Byłabym wdzięczna:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) W następnym poście wrzucę instrukcję:)

      Usuń
  5. Coś pięknego!! Widziałam na blogach nie raz i zawsze podziwiam i zawsze też sobie obiecuję,ze sobie taki zrobię i...nooo wiadomo;P
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne wianki, lubię je feeest ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Misiaku ślicznie Ci to wszystko wyszło :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie z każdym postem coraz bardziej zżera zazdrość

    OdpowiedzUsuń
  9. Owocny i pracowity ten weekend u Ciebie i jakie cuda z Twoich zdolnych rączek wychodzą !!!
    Miłego spotkania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko to wszystko ci wychodzi, naprawde masz talent,dzięki czemu twój dom staje się coraz piękniejszy.
    Zazdroszcze tobie za każdym razem kiedy do ciebie wchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. aż jestem ciekawa co tam jeszcze wymodziłaś ;) ja też dłubię sobie co nie co świątecznego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też jak zobaczyłam ten wianek w gazecie to postanowiłam , że sprobuje go zrobić, ale czasu zabrakło. Twój wygląda cudnie. Nawet dwa wyglądają cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Cię,masz się czym pochwalić, bo wianek który sobie "uwiłaś" jest świetny. Wychodzą na światło dzienne Twoje kolejne talenty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne te wianki zrobiłaś!:)
    gratuluję wykonania , bo wyglądają perfekcyjnie:)
    i ciekawa jestem reszty Twoich poczynań. dobrego tygodnia dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygladaja :) czekam na instrukcję
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej słońce ;) i serduszka i wianki są boskie!!!!!!! Ciekawe co tam jeszcze stworzyłaś??? Pozdrawiam i miłego dnia życzę :*
    P.S. a jak Fabiś na gorączce się skończyło???

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana takie cudeńko stworzyłaś, że jestem pełna podziwu!
    Zakochałam się w nim od pierwszego spojrzenia:)
    Czy można prosić o instrukcję jak zrobić takie cudeńko?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. ZROBIĘ na 100%! dziękuje za kurs...jestem tu pierwszy raz i zakochałam się od pierwszego spojrzenia:)) cudownie mieszkasz! Pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...