Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wszelkie prawa do wszystkich fotografii na tym blogu są własnością autora.
Kopiowanie i rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jest ZABRONIONE!!!

niedziela, 4 listopada 2012

Mieszkanie w kolorach B&W

Korzystając z kilkugodzinnej nieobecności mojego K. i chwilowej ciszy dobiegającej z pokoików dziecięcych, postanowiłam wysmarować niedzielnego posta:)
A że nosi mnie niemiłosiernie (cóż bym dała, żeby być dziś w ikei;)), znowu poprzestawiałam kilka rzeczy, no i popstrykałam sobie foteczki ;)

Dziś pokażę Wam ujęcia mojego M w kolorach B&W...
Tak mi jakoś się spodobały, kiedy pstryknęłam jedną, drugą... i kolejną:)










A teraz relaks przy kawce- cisza trwa...:)



Pozdrawiam cieplutko,
Sylwia

28 komentarzy:

  1. Mieszkanko w B&W jest cudowne, oczywiście w kolorze również byłoby;) fajne masz dodatki a i kącik ramkowy świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo klimatyczne fotki przedstawiajace urywki Twojego M

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie kocham kolory, również w waszym mieszkaniu:) Oj pięknie macie...kominek jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,super,super;) baaardzo mi się podoba Kochana, wygląda jakby faktycznie było w B&W...sama musze się pokusić kiedyś na taki eksperyment;) Sylwuś wspaniałe wszytski;)
    Miłego dnia;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, nie tyle co ujęcia, ale wnętrze- cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. b&w zawsze ma urok, świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelakiego rodzaju wiklinę u Ciebie,no a kominka tak cholernie zazdroszczę!! Już go sobie wyobrażam w te święta,cały taki ustrojony,dostojny,piękny...Szczęściara :)))
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci takiego pięknego wnętrza za każdym razem, jak tu wchodzę. Pięknie nawet w B&W :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten Twój domek .... niezmiennie
    Piękne te czarno białe zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko i udanego wieczorku w Waszych cudnych okolicznościach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i co ja mogę powiedzieć, ciągle to samo - pięknie masz...

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe zdjęcia i tyle w nim pięknych dodatków:) ta czerń i biel pobudzają wyobraźnię gdy się ogląda te migawki:))) cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne ujęcia.... ciepło, przyjemnie i "serduszkowo" - pełno serduszek widzę! musi to być dom pełen miłości!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miśka dobrze powiem Ci prawdę, nie lubię czytac Twojego bloga, nie lubię oglądac tych zdjęć. Bo wtedy mnie taka zazdrość zrzera, że ja mam tak paskudne mieszkanie, a Ty masz takie cudne :( chlip chlip

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądam Twoje mieszkanko od jakiegoś czasu i jestem zachwycona. Masz świetny gust i bardzo przytulne mieszkanie. Sporo dodatków mam takich samych, np. uszyte własnoręcznie serduszka oraz wiklinowe wianki. Natomiast Twój kominek,a bardziej portal kominkowy powalił mnie na kolana. Jest to moje niespełnione marzenie. Niestety troszkę krucho u mnie z kasą, bo na allegro widziałam podobne za 300-400 zł. co na dzień dzisiejszy jest dla mnie majątkiem :) Czy możesz mi zdradzić gdzie kupuje się materiały do wykonania takiego kominka i ile całość Cię kosztowała. Może uproszę mojego męża o taki prezent gwiazdkowy :) Jeszcze raz gratuluję gustu. Może poproszę o informację na maila magdalena.kl@interia.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia czarno- białe mają swój niesamowity urok. Twoje wnętrza wyglądają tajemniczo i zmysłowo. Fajny nowy kominek. Kominek zawsze nadaje wnętrzu ciepła, i nie ma znaczenia czy pali się w nim drewno czy świece. Też uwielbiam świece, świeczniki, latarenki, wiklinę pod każdą postacią. Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  16. czarny z białym zawsze się obroni:)świetna galeria, świetne dodatki!pzdr Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Trafiłam tu przez przypadek i stwierdzam, że to miłość od pierwszego wejrzenia !!! :) Cudowne miejsce. Z pewnością zadomowię się tu na dłużej ;)))

    pozdrawiam, Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet jakby było w kolorach to też by było cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jestem zauroczona gadżetami świątecznymi i tymi w groszki z Ikei, byłam wczoraj akurat wykładali towar i kilka rzeczy zgarnęłam do domu. Ładne dekoracje, normalnie mogłabyś otworzyć jakiś sklep z deco do domu, taka już się uzbierała kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi sie u Ciebie podoba:)))) co rzecz, to piekniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne kadry :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne te Twoje B&W.
    Wszystkie foty są super, zazdroszczę, zwłaszcza kominek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój email to: mkruszenko&wp.pl
      pozdrawiam i dziękuję

      Usuń
  23. widzę, że mamy taki sam trawertyn na ścianie:) pięknie tu u Ciebie:) będę zaglądać:)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego początkującego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj
    Misia zapraszam Cie do siebie po wyróżnienie!
    Szybciutko :) http://iloveiwish.blogspot.dk/2012/11/moje-pierwsze-wyroznienie-dzien-1.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne zdjęcia!!! zostaję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Booooooooooosko!!!!!!!!!!!! cudnie tam u Was i kominek - brawa dla Was za własnoręczne wykonanie!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. A tej ciszy przy kawce, ach.... zazdroszczę bo ja ledwo żywa ostatnio chodzę :(((( buuuuuuźka :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...